maandag 20 februari 2017

London Tilda


Hallo hier ben ik weer met een berichtje, diegene die mij ook volgen op FB hebben ze al gezien maar ik ben helemaal door het tag virus besmet, aangestoken door de prachtige tag's van Diny Sprakel.


Voor de tag heb ik Terschelling 300gr. gebruikt en met Distress bewerkt. De DooHickey die ik op de tag verwerkt heb, die heb ik ook bestempeld op de tag. Aan de achterkant heb ik het mooie grijze Kraft van Craft Emotions gebruikt.

Dit was het weer voor deze keer, bedankt voor alle lieve reacties en graag weer tot de volgende blogpost.

Liefs Janny




1 opmerking:

  1. hoi Janny,

    Ben sinds korte tijd weer met mijn blog begonnen, na jaren niets of bijna niets te hebben gedaan.
    maar klopt het nu dat er zo weinig Magnoli,s meer worden ingekleurd...kan niet veel meer vinden, dcht ineens aan jouw, en gelukkig je blog was er nog...
    ben weer begonnen met inkleuren...ik blijf ze zo lief vinden...
    kom ik bij jou weer wat inspiratie opdoen...zijn wel ouwetjes die ik kleur maar dat mag de pret niet drukken.
    veel verkoop punten zijn er ookniet meer geloof ik...

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.