woensdag 7 december 2016

Me and my Snowman



Hallo zijn jullie al klaar met de kerstkaarten? Ik ga nog door hoor ik vind de Aspen Holiday serie zo lief, zowiezo ben ik een liefhebber van kerststempels, December is echt mijn favoriete maand. Het inkleuren heb ik met de la petite Aquarelle van Sennelier gedaan en het DP wat ik gebruikt heb is van Pion.


Het model van de kaart is een stans van Magnolia, en natuurlijk weer veel DooHickey's zowel van de kit's als de losse, de sterrenrand is van Tim Holtz, en daar overheen heb ik de IJskristallen van Magnolia gedaan, verder heb ik Frantage, glitters, dennenappeltjes, kant, belletjes, gaas, Eiskristal, sneeuw, en een taartrandje op de kaart verwerkt. Op de sterrentag heb ik Wishing You The Merriest  of Merry Christmases gestempeld.

Bedankt voor de lieve reacties hier en op FB, en graag weer tot de volgende blogpost

liefs Janny





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel is dit toch he.... Het is een prachtkaart geworden!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje met de glitters en eiskristalen en een prachtig stempeltje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.