zondag 4 september 2016

Tilda Enjoying Summer #127 TFMC


Hallo allemaal het is weer tijd voor Magnolia challenge #127 Glitter-Bling-Kant. Voor deze gelegenheid heb ik deze lieve Tilda uit de laatste Sea Side collectie 2016 gebruikt, nu regent het maar toen ik de kaart maakte was het te warm om buiten te zitten, en al ik het weerbericht moet geloven word het deze week ook weer schitterend weer.



Tilda heb ik ingekleurd met de ZIG markers gecombineerd met de Distress, het DP wat ik gebruikt heb is uit de prachtige zomercollectie van Studio Light, en natuurlijk zoals jullie van mij gewend zijn weer veel DooHickey's verder heb ik gaas, kant,visnet, dun touw, en Frantage op de kaart verwerkt.

Gaan jullie ook even naar het blog van TFMC om te kijken naar de prachtige creaties die mijn maatjes van team Tilda gemaakt hebben? Nog leuker vinden we het als jullie met onze challenge mee doet, er is een prachtige prijs te winnen beschikbaar gesteld door t'Scraphuis.

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties hier en op FB, tevens wens ik jullie een hele fijne zonnige week, geniet er nog ff van voor je het weet is het herfst.

Liefs Janny



4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en lieve zomerse kaart heb je gemaakt Janny. Tilda is weer prachtig ingekleurd en alle bijpassende stansen en decoraties maken het een lust voor het oog. Ik vind 'm top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Janny! Zoals altijd mooie details erop verwerkt en met een schattige Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.